پنل مشبک دکوراتیو

پنل مشبک دکوراتیو با قیمت فوق العاده در کارخانه آلومینیوم پیمان به فروش میرسد. پنل مشبک دکوراتیو آلومینیومی لازمه ی یک دکوراسیون داخلی خوب است چرا که  بالاترین قسمت خانه یا هر مکان مسکونی، اداری یا تجاری یعنی سقف آن مکان آغاز می شود و به بخش های پایین تر ادامه می یابد. اولین چیزی که زیبایی یک سقف را نمایان میکند، تزئینات آن است. در خانه های مدرن، کمتر کسی از سیمان برای نقاشی سقف استفاده می کند. متداول ترین سقف ها در این گونه منازل سقف آلومینیومی یا همان ورق آلومینیوم رنگی است.

در این متن به بررسی و معرفی پنل مشبک دکوراتیو آلومینیومی و مسائل پیرامون آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

پنل مشبک دکوراتیو از انواع پنل مشبک فلزی است در ساخت ورق آلومینیوم دکوراتیو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت استفاده می شود.

پنل مشبک فلزی

بسیاری از معماران به دلیل زیبایی و دوام در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از پنل مشبک فلزی استفاده می کنند. ورق های فلزی سوراخ دار که با الگوهای مختلف برای انواع سلایق مناسب است. این پنل ها شکل گسترده ای از اشکال و در اندازه های متفاوت برای موارد استفاده مختلف بکار می روند. با وجود الگوهای متنوع برای تولید پنل مشبک دکوراتیو اغلب از فلزهای تزیینی استفاده می شود. زیرا الگوهای پانچ بی نظیر و جذاب هستند.

پنل مشبک فلزی

قیمت پنل های دکوراتیو

پنل مشبک دکوراتیو را می توانید در نازلترین قیمت ها در مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم تهیه نمایید. امروزه طراحان داخلی و معماران ساختمانی توجه ویژه ای به پنل دکوراتیو داشته اند و می توانیم گسترش میزان استفاده از این صفحه مشبک تزئینی را مشاهده کنیم.
زیبایی مدرن آلومینیومی می تواند در فضاسازی های داخلی سهم بسیاری داشته باشد و محیط اطراف خود را دستخوش تغییرات چشم نوازی سازد. قیمت پنل دکوراتیو متغیر است و به ابعاد مد نظر، طرح و نقش سفارش، رنگ و نوع آلیاژ آلومینیومی بستگی دارد. با تمام این موارد می توانیم قیمت های کف بازار را در مجتمع بزرگ پیمان آلومینیوم شاهد باشیم. چرا که این مجموعه عقیده دارد عرضه ی باکیفیت ترین ها تنها در بهترین قیمت ممکن می تواند رضایت را در مشتریان پدید آورد.

قیمت پنل فلزی دکوراتیو

برای تعیین قیمت پنل چوبی و فلزی عوامل زیادی متأثر هستند که لازم است تمامی این عناصر به دقت و براساس قیمت روز بررسی شوند تا قیمت نهایی پنل فلزی دکوراتیو مشخص شود. فرمول محاسبه براساس هزینه طراحی، مواد اولیه، استهلاک دستگاه و هزینه های مدیریت تعیین می شوند اما بزرگترین عامل برای نوسان قیمت مواد اولیه نظیر پنل مشبک دکوراتیو است. حد ضخامت پنل گزینه بعدی است که می تواند بر قیمت پنل مشبک دکوراتیو اثرگذار باشد. استفاده از مارک خوب نیز باعث افزایش هزینه تولید خواهد شد.

پنل مشبک دکوراتیو از انواع پنل مشبک فلزی است در ساخت ورق آلومینیوم دکوراتیو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت استفاده می شود.

قیمت پنل فلزی دکوراتیو

ورق آلومینیوم دکوراتیو چه مزایایی دارند؟

ورق آلومینیوم دکوراتیو دارای 9 مزایای اصلی می باشد که عبارتند از:

ضد دود:

پنل مشبک دکوراتیو دارای براقیت بالا هستند و در صورت آلوده شدن به هرگونه آلودگی یا روغنی به سهولت تمیز شده و براقیت و جلای پیشین خود را بدست خواهد آورد و زیبایی آن به هیچ وجه دچار آسیب نمی شود به همین دلیل برای انتخاب متریال نمای فلزی ساختمان، از پانل آلومینیوم استفاده میکنند

وزن سبک:

ویژگی بسیار بارز و کارآمد پنل های مشبک آلومینیومی سبک بودن  وزن ورق آلومینیوم و به مراتب سهولت در حمل و نقل و جابجایی ورق آلومینیوم است.

ورق آلومینیوم دکوراتیو چه مزایایی دارند

مقاومت در برابر سایش:

آلومینیوم با وجود داشتن وزنی سبک بسیار محکم و با دوام بوده و در برابر هر گونه خراش یا سایشی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

قیمت مناسب:

قیمت ورق آلومینیوم نسبت به سایر پنل های موجود در بازار در کنار داشتن کیفیت بالا و مزایای مذکور و فراوان دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

ضد رطوبت:

تایل آلومینیومی ضد آب و رطوبت می باشد و از این رو استفاده از آن در دیوارها و سقف مکان های دارای رطوبت بالا همچون استخر، سونا و سرویس های بهداشتی نیز امکان پذیر است و دوام آن در این گونه مکان ها نسبت به سایر فلزات بیشتر است.

داشتن سطحی صاف و صیقلی:

سطوح ورق آلومینیوم صاف است و این خود سبب زیبایی و جلوه ای بیشتر از درخشش آن می شود.

تنوع رنگ:

در حالت کلی ورق آلومینیوم رنگی مختلف و انواع پنل مشبک دکوراتیو در بازار وجود دارند و خریداران با سلیقه شخصی و تناسب با طراحی داخلی منزل خود می توانند محصول مد نظر خود را تهیه نمایند. همچنین انواع ورق های فلزی آلومینیومی را می توان با انتخاب نوع خدمات پوششی از جمله خدمات رنگ پودری و آنادایزینگ آلومینیوم به صورت سفارشی از آلومینیوم پیمان تهیه کرد.

دوستی با محیط زیست:

سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کنند و از این رو در دسته مواد سبز دوستدار محیط زیست قرار می گیرند.

طراحی در شیشه :

میتوان بنا بر درخواست مشتری پنل ها را داخل  پنجره دوجداره آلومینیومی قرار داد.

تعیین کننده قیمت

موارد زیر تعیین کننده ی قیمت نهایی این محصول میباشد

  1. ابعاد: بزرگترین ورق موجود در بازار ۱ در۶ می باشد
  2. ضخامت:  از ۱٫۱ تا 5 میل
  3. طرح: در اجرای طرح مشتری هیچ محدودیتی ندارد
  4. نوع خدمات: رنگ پودری و آنادایز

صفحه مشبک فلزی

صفحه مشبک فلزی

 ورق مشبک یکی از محبوب ترین محصولات فلزی در بازار می باشد که اغلب از جنس استیل یا فولاد ساده است. در کارخانه پنل مشبک آلومینیومی برای تولید صفحه مشبک فلزی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود. صفحه مشبک دارای الگوهای متفاوتی است. رایج ترین الگوهای آن شامل مشبک دایره ای، مشبک مربعی، مشبک لوزی و مشبک ستاره ای می باشد.
فروش پنل مشبک فلزی به دلیل محبوبیت آن ها در معماری معاصر، رو به افزایش است. این ورقه ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند برای ساخت صفحات تزئینی بالکن ها و نرده های پلکان هم کاربرد دارند. همچنین ورق های مشبک فلزی دارای مزایایی چون محافظت در برابر خورشید و کنترل آب و هوا هستند. با استفاده از ورق های مشبک فلزی در محیط های پر سر و صدا می توانید اثرات آلودگی صورتی را کاهش دهید زیرا این ورقه ها به عنوان کاهش دهنده صدا در دیوارها و سقف ها استفاده می شوند.

پنل مشبک دکوراتیو از انواع پنل مشبک فلزی است در ساخت ورق آلومینیوم دکوراتیو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت استفاده می شود.

سوالات متداول پنل مشبک دکوراتیو

پنل مشبک دکوراتیو زیبایی نوین دکوراسیون داخلی می باشد. این پنل ها بیشتر از هرچیزی با ظاهر خاص و جذاب خود شناخته می شوند. حقیقت آن است که طراحی های پنل های مشبک بسیار چشمگیر می باشد و با حضور در بخش های مختلفی از یک ساختمان، آن خاصیت جذابیت را بیش از پیش نمایان می سازد.

آیا می توان از پانل در جهت های مختلف استفاده کرد؟

پنلها را می توان در ابعاد متفاوت طراحی کرد و هیچ دلیل وجود ندارد که شما نتوانید پانل را بچرخانید. اما به خاطر داشته باشید که هنگام تغییر جهت طرح مشبک آن تغییر نکرده و نظم آن به هم نریزد.

چگونه پانل مشبک دکوراتیو را نصب کنیم؟

برخی از پنلها دارای لولا و یا قاب مشخصی هستند که می توان آن را با استفاد هاز پیچ متصل کرد. برای بالا بردن قاب مشبک نیز می توان از یک میله قوس دار استفاده کرد تا در برابر ایوان و یا دیوار اصلی محکم شود.

موارد استفاده از پنل مشبک دکوراتیو چیست؟

طرح های مختلف پنل مشبک دکوراتیو مناسب برای تزئین، مقاومت بیشتر و همچنین تفکیک مناطق و مرزبندی مورد استفاده قرار می گیرد. هرکدام از طرح های پنل مشبک ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای مناطق مختلف چون فضای باز و محیط داخلی کاربرد متفاوتی خواهند داشت.

پنل مشبک دکوری به چه صورت طراحی می شوند؟

پنل مشبک دکوراتیو با ویژگی های منحصر به فرد برای فضاهای داخلی و همچنین فضای باز طراحی شده است. هر صفحه ویژگی های خاص دارد که در طرح های براق و یا مات تهیه و تولید می شوند.

 
مشاوره رایگان
×
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat
2 +