پروفیل آلومینیوم چیست؟

پروفیل آلومینیوم به عنوان یکی از مهمترین تولیدات صنایع مختلف به کار می رود. اما اینجا سوال پیش می آید که پروفیل آلومینیوم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

جوامع صنعتی امروز، جوامعی به شدت وابسته به فلزات هستند. هر شرکت و سازه‌ای که بخواهد ساخته شود به این فلزات نیاز دارد، زیرا هر کدام از فلزات خواص شیمیایی و فیزیکی مخصوص خود را دارند. در این میان دو فلزی که دارای بیش‌ترین کاربرد در جوامع صنعتی هستند به ترتیب فولاد و آلومینیوم نام دارند. فلز آلومینیوم این توانایی را دارد تا در بستر صنایع گوناگون از جمله انواع درب و پنجره چون درب آلومینیومی کشویی قرار بگیرد. فلز آلومینیوم را عموما به صورت پروفیل در می‌آورند تا استفاده از آن آسان‌تر گردد و در همه‌ی صنایع کاربرد داشته باشد.

در ادامه با تمام مراحل ساخت پروفیل آلومینیومی و مزایایی که به همراه دارد آشنا می ‌شویم.

پروفیل آلومینیوم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع پروفیل آلومینیومی درب و پنجره ترمال بریک در کارخانه تجاری آلومینیوم پیمان قابل سفارش است.

برای مشاهده کاتالوگ ها کلیک کنید
 

پروفیل آلومینیوم چیست؟

موارد استفاده پروفیل آلومینیوم در صنایع فلزی

پروفیل آلومینیوم در صنایع فلزی و ساخت و ساز به اشکال گوناگونی ظاهر می‌شود، اما شاید بشود گفت که مهم ترین کاربرد آن‌ها در ساخت و ساز پنجره و درب می باشد. لازم است بدانید فلز آلومینیوم به عنوان فلز مادر نقره‌ای رنگ از سبکی، نرمی و شکل پذیری بسیار بالایی برخوردار است. اما ویژگی دیگری که به همراه دارد و آن را بسیار مهم کرده است عدم زنگ‌زدگی فلز آلومینیوم است. زیرا سطح این فلز با قرار گرفتن در هوای آزاد اکسید می‌شود و کل فلز را در برابر زنگ‌زدگی عایق می‌کند.

به همین خاطر پروفیل آلومینیوم از پر مصرف‌ترین محصولات فلز آلومینیوم است. پروفیل‌های آلومینیومی را در ابعاد مختلف، مطابق نیاز ساخت و ساز، می‌توان به راحتی تولید کرد.می توان از طریق جوشکاری ورق آلومینیوم قطعات مختلف را بست به نیاز به یکدیگر متصل کرد.

بیشترین کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایعی مانند سازه های ساختمانی و معماری، خودروسازی، صنعت برق، صنایع مبلمان های اداری و حمل و نقل می باشد.

انواع پروفیل آلومینیوم درب و پنجره

پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره دارای انواع متفاوتی میباشند. این پروفیل ها از آلیاژهای گوناگونی تهیه می شوند که از معروف ترین آن ها میتوان به دو آلیاژ 6063 و 6060 اشاره کرد. این آلیاژها به خوبی درون دستگاه پرس اکستروژن فشرده میشوند و به شکل نهایی مد نظر در می آیند.

پروفیل آلومینیومی پنجره دارای مزایای بسیاری میباشد. مواردی مانند سبک وزنی، استحکام و مقاومت بالا، انعطاف پذیری و طول عمر طولانی از جمله مهم ترین ویژگی های این محصولات به شمار می روند. هم چنین انجام فرآیند های گوناگونی نظیر جوشکاری، برشکاری، سوراخکاری، آندایزینگ، رنگ آمیزی و غیره به راحتی بر روی این پروفیل ها امکان پذیر است. شرکت پیمان آلومینیوم دارای تنوع گوناگونی در تولید پروفیل های درب و پنجره می باشد تا بتواند به تمام سلایق پاسخ دهد. شما میتوانید با دانلود فایل کاتالوگ پروفیل آلومینیوم PDF تمامی این پروفیل ها را مشاهده و بررسی نمایید.

تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم در بالاترین سطح کیفیت ممکن ، کاری است که مجتمع صنعتی پیمان به خوبی از عهده آن برآمده است. این شرکت که همواره نامش در میان معتبرترین لیست تولیدکنندگان پروفیل آلومینیوم در کشور دیده میشود، از کادری مجرب و خط تولیدی مکانیزه و به روز برخوردار است. پیمان آلومینیوم توانسته است با استفاده از دانش فنی خلاقانه و ماشین آلات مدرن بالاترین استانداردهای تولید را در محصولاتش به نمایش بگذارد.

مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان که فعالیت خودش را از سال 1360 شروع کرده است، در طی 40 سال همواره به تولید انواع پروفیل های آلومینیومی و انجام خدمات مرتبط به آن مشغول بوده است. این شرکت با استفاده از مرغوب ترین نوع آلومینیوم در محصولات خود همواره رضایت کاربرانش را به دست آورده است. مجتمع صنعتی پیمان تولید کننده پروفیل آلومینیومی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و محصولاتش از کیفیتی بی نظیر و منحصر به فرد برخوردار هستند.

تولید پروفیل آلومینیوم

بهترین پروفیل آلومینیوم

مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم دارای سابقه ای 40 ساله در عرصه تولیدات انواع پروفیل آلومینیومی میباشد. این شرکت ،که همواره یکی از برترین مجتمعات تولیدی آلومینیوم شناخته شده است، دارای کادری مجرب و خط تولید تمام مکانیزه میباشد. برخورداری از این دو ویژگی پیمان آلومینیوم را قادر به تولید انواع پروفیل پنجره آلومینیومی و هم چنین انجام طیف گسترده ای از خدمات مورد نیاز ساختمان ها کرده است. تنوع محصولات با کیفیت و الگو قرار دادن استانداردهای جهانی، نشان دهنده پیشرو بودن شرکت پیمان در حوزه فعالیت آلومینیومی میباشد.

مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم صفر تا صد تولید محصولاتش را در بهترین کیفیت ممکن و کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه می نماید. کیفیت و استاندارد جهانی، استفاده از مرغوب ترین متریال ها، ارائه قیمت های مقرون به صرفه و منصفانه و صداقت مهم ترین مولفه های مجتمع صنعتی پیمان به شمار می روند. مشاوران متخصص این مجتمع آماده ارائه انواع راهنمایی های رایگان به علاقه مندان می باشد.

پروفیل آلومینیوم پنجره

تولید مرغوب ترین پروفیل آلومینیوم پنجره همواره یکی از مهم ترین اهداف مجتمع صنعتی پیمان محسوب شده است. زیرا پروفیل پنجره آلومینیومی مهم ترین بخش از تولید پنجره میباشد. به همین خاطر بسیار حائز اهمیت است که این پروفیل ها از جنس خوبی تهیه شوند تا بتوانند در درازمدت نیز قابل استفاده باشند بدون آنکه دچار افت کیفیت شوند. استفاده از مرغوب ترین نوع آلیاژ آلومینیوم و یراق آلات باکیفیت از مهم ترین تفاوت های پیمان آلومینیوم با سایر شرکت ها میباشد.
پروفیل آلومینیوم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع پروفیل آلومینیومی درب و پنجره ترمال بریک در کارخانه تجاری آلومینیوم پیمان دارای انواع گوناگونی از پروفیل پنجره میباشد که هر کدام از آنها کارکردهای متفاوتی را سبب میشوند. امروزه میزان استفاده از درب و پنجره های آلومینیومی بسیار وسیع تر از گذشته شده است و نظرات و سلایق بیشتری در خصوص تولیدات ساختمانی گفته میشود. مجتمع پیمان با استفاده از افرادی دانش آموخته و طراح، بروزترین پروفیل های آلومینیومی را برای افراد طراحی، نصب و اجرا میکند.

پروفیل آلومینیوم پنجره

پروفیل آلومینیومی اختصاصی

پروفیل آلومینیومی اختصاصی از مهم ترین ملزوماتی است که هر صنعتی دیر یا زود به آن احتیاج پیدا میکند. پروفیل های اختصاصی در حقیقت به پروفیل هایی گفته میشوند که برای کار خاصی طراحی شده باشند. این پروفیل ها به صورت شخصی طراحی و تولید میشوند و به همین خاطر نمیتوان آنها را در سطح بازار پیدا کرد. مجتمع صنعتی پیمان آلومینیوم با در اختیار داشتن افرادی خبره و توانا قادر به طراحی انواع پروفیل آلومینیوم برای صنعت کاران میباشد.

یکی از مشهور ترین انواع پروفیل های آلومینیومی، پروفیل شیاردار میباشد. این پروفیل ها به صورت مداوم در کارگاه ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی مجتمع پیمان به دلیل استانداردهای بالایی که در خود دارد، از باکیفیت ترین پروفیل های کشور به شمار می رود.

شما میتوانید برای دست یابی به قیمت پروفیل آلومینیوم پیمان با مشاورین این مجتمع تماس حاصل فرمایید.

خط تولید پروفیل آلومینیوم

شرکت آلومینیوم پیمان عنوان برترین تولید کننده پروفیل آلومینیوم در شهر تهران را دارا می باشد. این عنوان با توجه به کیفیت بالای ساخت محصولات و نظارت ویژه ای که بر خط تولید پروفیل آلومینیوم انجام میشود، بدست آمده است. شرکت آلومینیوم پیمان از سیستم نوین و تمام مکانیزه ای برای محصولاتش استفاده می کند که ضریب کیفیت و ظرافت محصولات را به شدت افزایش داده است. تمامی پروفیل های آلومینیومی تولید شده در این مجموعه دارای بالاترین استانداردهای جهانی می باشند و می توانند با رقبای برتر رقابت کننند.
در ضمن آلومینیوم پیمان برای راحتی خریداران، قیمت های پایینی برای محصولاتش اعمال کرده است. قیمت هر کیلو آلومینیوم پروفیل در این شرکت براساس پایه و واقعی ترین قیمت های بازار می باشد.

در خط تولید پروفیل آلومینیوم، مجتمع صنعتی پیمان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی در ایران محسوب می شود. این شرکت که کار خود را از سال 1360 آغاز کرده، همواره باکیفیت ترین محصولات آلومینیومی خود را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در اختیار خریداران قرار داده است. برخوردار بودن از کادر متخصص و مجرب به همراه استفاده از مدرن ترین دستگاه ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجتمع صنعتی پیمان را در بالاترین سطح نگه داشته است.

پروفیل آلومینیوم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع پروفیل آلومینیومی درب و پنجره ترمال بریک در کارخانه تجاری آلومینیوم پیمان قابل سفارش است.

دستگاه تولید پروفیل آلومینیوم

یکی از برترین مزایای شرکت آلومینیوم پیمان بهره گیری از بروزترین خط تولید پروفیل های آلومینیومی می باشد. تمامی دستگاه های موجود در این شرکت مدرن بوده و از دقیق ترین داده ها پیروی می کنند. با استفاده از این دستگاه ها میتوان به آسانی به تولید پروفیل ریلی و انواع دیگر پروفیل آلومینیومی پرداخت. دستگاه تولید پروفیل آلومینیوم شرکت پیمان از بالاترین استانداردها تبعیت می کند و در چندین بخش متفاوت مانند پیش گرم کوره بیلت، پرس اکستروژن، میز بافه و اره، خط استریج، کوره محلول سازی و غیره تقسیم می شود.
در ضمن شما میتوانید به جدیدترین کاتالوگ پروفیل درب و پنجره از طریق شرکت آلومینیوم پیمان دسترسی داشته باشید. شرکت پیمان بهترین کیفیت را برای مشتریان خویش مد نظر قرار داده است.

دستگاه تولید پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار، یکی از متداول ترین سفارشات تولید پروفیل آلومینیومی می باشد. این پروفیل ها که به T-SLOT نیز شهرت دارند، در بسیاری از اماکن کاربرد دارند. شرکت پیمان برای تولید این سازه ها از مرغوب ترین متریال ها استفاده میکند تا خریداران شاهد عمر طولانی آن ها باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های پروفیل آلومینیوم شیاردار متنوع بودن نوع طراحی آن ها می باشد. این سازه ها به راحتی قابل تغییر شکل هستند و می توانند در گونه های متفاوتی متصل شوند.

شرکت پیمان دارای طرح های متنوع در ابعاد پروفیل پنجره آلومینیومی می باشد و می تواند به شناخت صحیحی از نیاز مشتریان دست یابد. به خاطر همین شما میتوانید برای سفارش این سازه ها یا سایر محصولات از کارشناسان ما راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای مشاهده کاتالوگ ها کلیک کنید
 

پروفیل آلومینیوم چیست؟

ساخت قالب پروفیل

تولید و ساخت قالب پروفیل آلومینیومی به طراحی و دقت فراوانی نیازمند است. قالب های اکستروژن آلومینیومی از اساسی ترین شاخه های صنعت پروفیل آلومینیوم محسوب می شوند و همواره باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به طور کلی طراحی و تولید قالب های پروفیل آلومینیومی، نیازمند به مهندسان تحصیل کرده و کارشناسان متخصص دارد تا از دانش و مهارت آنان بهره مند شود. شرکت آلومینیوم پیمان ، با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای و خط تولید مکانیزه یکی از برترین شرکت ها در لیست تولید کنندگان پروفیل آلومینیوم کشور می باشد.

مجتمع صنعتی و مدرن آلومینیوم پیمان ، برای کسب رضایت مشتریانش، همواره به تولید صادقانه و با کیفیت پایبند بوده و بهترین سازه های آلومینیومی را به دست علاقه مندان رسانده است.

قیمت پروفیل آلومینیوم درب و پنجره

تعیین قیمت پروفیل آلومینیوم درب و پنجره به عواملی مانند چگونگی طراحی آلومینیوم پروفیل، ساختار آلیاژ و میزان تولید آن بستگی دارد. با اینکه پروفیل های از پیش ساخته شده به راحتی در دسترس هستند، پروفیل های اختصاصی برای شما مزایای بیشتری مانند استحکام و ماندگاری طولانی تر خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت روز پروفیل آلومینیوم می توانید با مشاورین حاضر در مجتمع آلومینیومی پیمان در ارتباط باشید.

مزیت خرید پروفیل آلومینیوم از شرکت پیمان آلومینیوم برای مشتریان این است که شرکت پیمان از پایین ترین قیمت پروفیل الومینیوم پشتیبانی می کند. از آن جایی که شرکت پیمان یک تولید کننده مرجع و اصلی محصولات آلومینیومی در تهران شناخته می شود، همواره بهترین کیفیت ها را در کنار مقرون به صرفه ترین هزینه ها قرار می دهد.
قیمت پروفیل آلومینیوم کیلویی بر اساس قیمت های کف بازار تعیین می شود تا علاقه مندان مشکل مالی از بابت سفارشاتشان نداشته باشند. این مزیت موجب شده است تا دایره مشتریان شرکت آلومینیوم پیمان گسترده تر شود و پاسخگوی نیاز افراد بیشتری باشند. تمامی پروفیل های آلومینیومی ساخته شده در شرکت آلومینیوم پیمان از بالاترین استانداردهای کیفی ساخت و نمای بصری برخوردار هستند و با قیمت مناسبی که دارند، بهترین گزینه برای مشتریان تلقی می شوند.

قیمت پروفیل آلومینیوم درب و پنجره

پروفیل آلومینیوم ریلی

پروفیل آلومینیوم ریلی از شناخته شده ترین انواع پروفیل های آلومینیومی می باشد. این پروفیل ها دارای ویژگی های مخصوصی هستند، به عنوان مثال قدرت هدایت حرارت بالا، استحکام، تغییر نوع اتصال، گوناگون بودن ابعاد پروفیل آلومینیوم و غیره تنها چند مورد از این ویژگی ها می باشند.
این پروفیل آلومینیومی مناسب ترین گزینه برای صنایع ساختمان سازی، معماری و صنعتی می باشد. دلیل این اتفاق متعدد بودن اشکال اکستروژن فلز آلومینیوم می باشد. شرکت آلومینیوم پیمان برای دریافت بازخورد بهتر از طرف مشتریانش، از مرغوب ترین آلیاژهای فلزی در ساخت این محصولات استفاده می کند. به خاطر همین پروفیل آلومینیوم ریلی شرکت پیمان علاوه بر ظاهر مناسب، از کیفیت و طول عمر طولانی ای نیز برخوردار است. شما میتوانید این محصول را به قیمت روز پروفیل آلومینیوم اختصاصی از آلومینیوم پیمان تهیه نمایید.

پروفیل آلومینیوم قیمت

در شرکت آلومینیوم پیمان، آلومینیوم پروفیل قیمتی پایین تر از هر جای دیگری دارد. مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان شرکت مرجعی برای تولید انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم در تهران شناخته می شود. به خاطر همین همواره پایین ترین قیمت ها را برای مشتریان خویش در نظر می گیرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجتمع آلومینیوم پیمان یا تماس با کارشناسان ما از بروزترین لیست قیمت پروفیل آلومینیوم بهره مند شوید. این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و مهندسین تحصیل کرده، همواره برترین خدمات آلومینیومی را برای علاقه مندان انجام داده است.

تهیه پروفیل آلومینیوم در قیمت های مناسب و ارزان سبب می شود تا خریداران با صرفه جویی عظیمی در هزینه ها همراه شوند و با خیالی آسوده به ثبت سفارش بپردازند.

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

برای برآورد قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی باید به عوامل متعددی توجه داشت. به عنوان مثال مواردی نظیر نوع ساختار ترکیب آلیاژ، چگونگی طراحی پروفیل آلومینیوم، تولید مستمر آن و غیره از مهمترین دلایلی هستند که در قیمت گذاری پروفیل های آلومینیومی اختصاصی تاثیر میگذارند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت روز پروفیل آلومینیوم اختصاصی با مشاورین ما در مجتمع آلومینیومی پیمان تماس بگیرید.

پروفیل های اختصاصی مجتمع صنعتی پیمان از مزایای بسیاری نسبت به پروفیل های از پیش ساخته و اصطلاحاً آماده برخوردارند. در حقیقت پروفیل های از پیش ساخته قابل دسترس ترند و در سطح بازار موجود میباشند، اما به هیچ عنوان کیفیت و ماندگاری مد نظر پروفیل های اختصاصی را دارا نیستند. پروفیل های اختصاصی متناسب با نوع آب و هوای مربوطه، وزن مورد نیاز و طراحی ظاهری مناسب شرایط کاری تولید می شوند. به همین دلیل از استحکام بیشتر و ماندگاری طولانی تری برخوردارند.

پروفیل آلومینیوم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع پروفیل آلومینیومی درب و پنجره ترمال بریک در کارخانه تجاری آلومینیوم پیمان قابل سفارش است.

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم پیمان یکی از بزرگترین و مرجع ترین کارخانه های آلومینیومی کشور به شمار میرود. این شرکت که فعالیت خودش را از تاریخ 1360 شروع کرده است، در طی 40 سال تلاش مستمر همواره به تولید باکیفیت ترین محصولات آلومینیومی مشغول بوده است. شرکت پیمان آلومینیوم به دلیل تهیه مرغوب ترین نوع فلزات و استفاده از دستگاه های مکانیزه مدرن همواره از بالاترین استاندارد پروفیل آلومینیوم برخوردار است.
مجتمع صنعتی پیمان با در اختیار داشتن کادری مجرب و خبره قادر به انجام خدمات متفاوتی برای محصولات آلومینیومی میباشد. همان طور که میدانید پروفیل صنعتی آلومینیوم میتواند در اشکال گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد و با انجام خدماتی نظیر آنادایزینگ، رنگ پودی، پولیشینگ و غیره کارایی خود را بهبود ببخشد. مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان با پوشش دهی انواع خدمات آلومینیومی توانسته است به خوبی به نیازات متقاضیانش پاسخ دهد و آن ها را از دیگر مراکز خدمات آلومینیومی بی نیاز سازد.

کاربرد پروفیل های آلومینیومی

همان طور که در بخش بالاتر اشاره کردیم پروفیل های الومینیومی در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرند. صنعت هایی که وابسته به این پروفیل ها هستند را باید در 3 گروه زیر تقسیم بندی کرد:

  • ساخت و ساز
  • صنایع صنعتی
  • ساختمان و معماری

حالا نگاه مختصری به هر یک از آن‌ها می‌اندازیم:

پروفیل های آلومینیوم ساخت و ساز

هرچند که پروفیل های الومینیومی دارای وزن خالص پایینی هستند، اما می‌توانند انعطاف پذیری بالایی را از طریق خمیدگی و پیچش در اختیار ما قرار دهند. این نوع از فلز‌ها از ساختار مناسبی برای پلتفرم‌ها و دکل‌های برق فشار‌قوی و صنایع بسته‌بندی‌ برخوردارند.

پروفیل های آلومینیوم صنعتی

این نوع پروفیل ها در اشکال مختلفی در صنعت استفاده می‌شود میزان کیفیت سطحی آن‌ها چندان مورد اهمیت نیست. اما خصوصیاتی همانند رسانایی، قابلیت هدایت و سختی این نوع از پروفیل‌های آلومینیومی را مناسب صنایع کابینت‌سازی، مبلمان، یخچال‌فریزر، ماشین‌های لباس‌شویی، وسایل تهویه و خنک کننده و کانال‌های کابلی می‌کند.

پروفیل های آلومینیوم صنعتی

پروفیل آلومینیوم در صنایع درب و پنجره

آن‌چه که در این نوع از پروفیل ها بیش‌تر از همه اهمیت دارد، استحکام بالا ، نمای زیبا و متنوع سطح پروفیل ها می باشد. پروفیل های آلومینیومی نسل جدید بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره آلومینیوم در ساختمان های مدرن اداری، تجاری و مسکونی میباشند. این نوع از پروفیل‌ها در رنگ های شامپاینی ، طلایی، نقره ایی همراه با افکت های متنوع در میان عامه مردم بسیار محبوب هستند اگر بخواهیم تمام ویژگی‌هایی که تولید پروفیل آلومینیوم برای ما به همراه دارد را یک‌جا ببینیم:

پروفیل آلومینیوم در صنایع درب و پنجره

  • انعطاف‌پذیری
  • قابلیت شکل‌پذیری در طرح‌ها و اشکال گوناگون
  • قابلیت نصب آسان
  • سبک ورزن
  • استحکام بالا
  • ماندگاری و پایداری و دوام
  • زیبایی سطحی از طریق روشنی و سفید رنگی
  • عایق بودن در برابر گرما و حرارت
  • قابلیت هدایت و رسانایی خوب
  • کمک به بهینه‌سازی انرژی
  • اشتعال زا نبودن
  • ضد زنگ‌زدگی
  • غیر سمی بودن و قابل بازیافت

پنجره هایی از جنس پروفیل آلومینیوم

همان‌طور که خواندیم یکی از موارد استفاده از پروفیل‌ های آلومینیومی در ساخت قاب و فریم درب و پنجره ها می باشد. این درب و پنجره با توجه به نوع پروفیل به کار رفته در آن‌ها به چندین نوع متفاوت تقسیم می‌شوند.
در ادامه با هر یک از آن‌ها آشنا می‌شویم و به بررسی آن‌ می پردازیم.

پنجره های نرمال آلومینیومی

این نوع پنجره ها با قاب آلومینیومی در انواع دو جداره وتک جداره تولید و عرضه می شوند. استحکام و دوام فلز آلومینیوم به همراه ساختار مقاوم قاب ها باعث شده است که به یکی از پرطرفدارترین انواع پنجره تبدیل شوند. پنجره های نرمال آلومینیومی نسبت به انواع ترمال بریک قیمت مناسبتری دارد و تنها تفاوت آن با پنجره ترمال بریک آلومینیومی در نوار های پلی آمیدی است که در این نوع پنجره به کار رفته، اگر تمایل به عایق بندی قاب پنجره نداشته باشید پنجره های نرمال گزینه ایده آلی خواهد بود.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک را به عنوان نسل جدیدی از پروفیل آلومینیومی می‌شناسند. در پروفیل آلومینیوم این پنجره‌ها از نوار هایی با جنس پلی آمید استفاده می‌شود که تا حرارت 220 درجه سانتی‌گراد نیز مقاومت دارد. هم‌چنین در مقابل برودت و سردی هوا تا 50 درجه سانتی‌گراد قابلیت تحمل دارند. هنگامی که نوار های پلی آمید در جداره‌های بیرونی و داخلی چارچوب پرس می‌شوند، پروفیل آلومینیومی را عایق می‌کنند که منجر به جلوگیری از اتلاف انرژی در محیط داخل ساختمان می‌شود. برای ساخت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک از دو پروفیل نمای بیرونی و داخلی استفاده می‌شود. سپس این دو پروفیل توسط نوار های پلی آمید به یکدیگر متصل می‌شوند. در یک جمع‌بندی کلی درباره پنجره‌های ترمال بریک آلومینیومی باید گفت که این نوع از پنجره‌ها نسل جدیدی هستند که در مقابل شرایط آب و هوایی و شرایط جوی بسیار مقاوم‌اند،در برابر تغییرات دما مانند گرما و سرما عایق مناسبی هستند. هم‌چنین در بازار با انواع رنگ‌بندی های جذاب حاضر هستند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره چوبی آلومینیومی

بسیاری از افراد با شنیدن پنجره چوب آلومینیومی به تندی به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه از چوب و آلومینیوم به طور هم‌زمان در ساخت پنجره استفاده می‌کنند؟ باید گفت که اتفاقا این پنجره ها بسیار لوکس و خواستنی هستند. پروفیل مورد استفاده در پنجره چوبی آلومینیومی یک پروفیل ترکیبی است که یک نمای آن را چوب و نمای دیگر آن را آلومینیوم تشکیل می‌دهند. با متصل شدن دو طرف پنجره‌ها به یکدیگر می‌توانید از عایق بودن چوب و پایداری و استحکام آلومینیوم پروفیل به طور هم‌زمان بهره ببرید. ظرافت و زیبایی پنجره‌های چوبی آلومینیومی در کنار کاربردشان، آن‌ها را به کالایی درجه یک تبدیل کرده است.

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم پیمان

پروفیل ها انواع و اشکال متفاوتی دارند. مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان با تولید انواع پروفیل آلومینیوم تولید کننده درب و پنجره های دو جداره با طراحی های متنوع و برای کاربردهای مختلف می باشد. طیف گسترده ای از انواع پروفیل اکستروژن پیچیده آلومینیوم با ضخامت های مختلف ایجاد می شود. این پروفیل ها می توانند طیف گسترده ای از فضاهای مختلف را در اختیار داشته باشند، طیف گسترده ای از پروفیل ها با اشکال متفاوت که به منظور تسهیل در اتصال طراحی شده اند.

طی انجام فرایند اکستروژن ممکن است خطوط سختی بر روی سطح پروفیل بوجود آید برای از بین بردن آن می توان از روش های پولیش و براشینگ استفاده کرد. این عملیات پردازش را می توان به منظور بهبود هندسه سطح برای بهبود مشخصات قسمت با کاهش زبری سطح کلی پروفیل اکسترود مشخص کرد. این روش ها بطور معمول در مراحل تولید انواع پروفیل آلومینیوم وجود دارد. بخش های آلومینیومی اکستروژن متنوع و ایده آل برای استفاده در برنامه های اتوماسیون ساختمان هستند. طراحی این نوع پروفیل ها به گونه ای است که بسیار سبک، مقاوم، زیبا و در عین حال کاربردی هستند. چه در حال طراحی ساختمان جدید باشید و حتی اگر قصد بازسازی نمای قدیمی منزل را دارید ابتدا بهتر است اطمینان حاصل کنید که اکستروژن های شما با ظاهر مناسب و مقاومت کافی متناسب با نوع سازه شما انتخاب شوند. دلایل بسیار زیادی برای انتخاب پروفیل های آلومینیوم پیمان در پروژه های شما وجود دارد. برای اطلاع بیشتر از خدمات ما می توانید کاتالوگ محصولات را مطالعه کرده و یا به بخش خدمات مراجعه نمایید.

همانطور که در شناسایی کاربرد هرکدام برای انتخاب صحیح اهمیت بسیاری دارد کاتالوگی کامل از تمامی محصولات موجود در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان که برای راحتی شما به بخش های مختلفی تقسیم شده اند. از لینک های زیر به صورت pdf قابل دانلود هستند.

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم پیمان

کاتالوگ پنجره ترمال بریک

یکی از معروف ترین انواع پروفیل آلومینیوم درب و پنجره، ترمال بریک نام دارد. این پروفیل در و پنجره با استفاده از لایه پلی آمید دوخته شده به دو لایه ی آلومینیومی، بهترین پروفیل عایق بندی شده در برابر گرما، سرما و سر و صدا شناخته میشود.

پنجره های ترمال بریک شرکت پیمان آلومینیوم دارای بالاترین ضریب استاندارد ایمنی، زیبایی و عایق بندی هستند. شرکت آلومینیوم پیمان سعی کرده است تا از مرغوب ترین نوع پروفیل آلومینیوم پنجره استفاده بکند و رضایت تمام مشتریانش را بدست آورد. این پنجره ها دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند و هنگامی که در محیط اداری یا خانگی قرار می گیرند، حس و حال فضای مدرن را القا میکنند. این پنجره ها گرچه دارای فریم و قابی ظریف هستند، اما مقاومت و استحکام آن ها همچنان بالاست و می توانند تا 40 سال بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه می توانید با مشاهده کاتالوگ پنجره ترمال بریک با طرح های گوناگون این محصولات آشنا شوید.

کاتالوگ درب و پنجره آلومینیومی

مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان که تولید کننده پروفیل آلومینیوم به حساب می آید، انواع متنوعی از درب و پنجره های دو جداره آلومینیومی را به صورت اختصاصی تولید می کند. گستردگی پروفیل ها باعث به وجود آمدن اشکال متفاوت و سهولت در اتصال می شود. برای پیدا کردن پروفیل مد نظر خود، می توانید به بخش فروش پروفیل آلومینیوم مراجعه کرده یا کاتالوگ درب و پنجره آلومینیومی را مطالعه کنید.

پروفیل درب و پنجره آلومینیومی

پروفیل درب و پنجره آلومینیومی بر اساس نوع پروفیل به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دسته اول، پنجره نرمال آلومینیومی است که در دو نوع تک جداره و دو جداره در دسترس قرار دارد. نوع دیگر، پنجره آلومینیومی ترمال بریک است که از انواع مدرن پروفیل آلومینیومی به حساب می آید و قادرند تا در برابر سرما و گرمای زیاد مقاومت کنند. نوع سوم نیز پنجره چوبی آلومینیومی بوده که از ظاهر لوکس و شکیلی برخوردار است.

پروفیل درب و پنجره الومینیومی

تولید کننده پروفیل آلومینیوم

مجتمع صنعتی پیمان به عنوان تولید کننده پروفیل آلومینیوم، همواره بالاترین سطح کیفیت ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. استفاده از ماشین آلات مدرن و دانش فنی خلاقانه، این شرکت را در گروه معتبر ترین تولید کنندگان پروفیل آلومینیوم قرار می دهد. این شرکت با بیش از 40 سال تجربه، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع پروفیل های آلومینیومی به حساب می آید که از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار است.

پروفیل پنجره آلومینیومی

تولید پروفیل پنجره آلومینیومی در بالاترین سطح کیفیت، همواره یکی از اصلی ترین اهداف مجتمع صنعتی پیمان بوده است. از آنجایی که پروفیل پنجره آلومینیومی یکی از مهم ترین قسمت های پنجره بوده و به طور کلی در نمای ساختمان و مصرف انرژی تاثیر مستقیمی دارد، کیفیت و مرغوبیت آن همواره حائز اهمیت است. مجتمع صنعتی پیمان نیز با بهره گیری از کارشناسان و مهندسین مجرب، بهترین پروفیل آلومینیوم را مطابق استانداردهای جهانی عرضه می کند.

مقاطع پروفیل آلومینیوم

مقاطع پروفیل آلومینیوم با توجه به کاربرد آن ها در صنایع مختلف، متفاوت است. شاید بتوان گفت تولید در و پنجره، از جمله صنایعی به حساب می آید که بیشترین مصرف پروفیل آلومینیوم را در خود جای داده؛ زیرا این فلز از سبکی، نرمی و شکل پذیری بالایی برخوردار است. در کنار این موارد، ضد زنگ بودن آن، این فلز را برای سازه ها پرطرفدار می کند. با توجه به نیاز متقاضیان، پروفیل های آلومینیومی را می توان در ابعاد مختلف در زمینه های معماری و ساختمانی، صنعت برق، خودروسازی و صنایع مبلمان تولید کرد.

پروفیل آلومینیوم با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع پروفیل آلومینیومی درب و پنجره ترمال بریک در کارخانه تجاری آلومینیوم پیمان قابل سفارش است.

مقاطع پروفیل الومینیوم

سوالات متداول پروفیل آلومینیوم

پروفیل‌ آلومینیومی معمولا برای اهداف ساختاری محصولات تولید و پردازش میشوند. پروفیل های آلومینیومی با برخورداری از ویژگی های متفاوتی مانند استحکام، ایمنی، وزن سبک، نمای زیبا و ماندگاری طولانی نقش مهمی در صنعت ساخت و ساز ایفا میکنند. این پروفیل ها قادرند تا در بخش های متفاوتی از یک ساختمان به کار گرفته شوند و عملکرد بالای خودشان را نشان دهند. از پروفیل آلومینیومی میتوان برای ساخت چارچوب برای پنجره ها، درها و پرده استفاده کرد. مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان با تولید انواع پروفیل آلومینیوم، تولید کننده در و پنجره‌های دو جداره با طراحی‌های متنوع و برای کاربردهای مختلف می‌باشد.

استفاده از پروفیل های آلومینیومی در ساخت درب و پنجره چه مزایایی دارد؟

پروفیل های آلومینیومی با برخورداری از ویژگی های متفاوتی مانند استحکام، مقاومت، ماندگاری، عایق بندی و نمای ظاهری زیبا بهترین گزینه برای درب و پنجره های ساختمانی محسوب میشوند. همچنین لازم به ذکر است که شما میتوانید پروفیل های آلومینیومی خود را در رنگ های متفاوت و بنا بر سلیقه خود سفارش دهید.

پروفیل آلومینیوم در صنعت در کجا استفاده می شود؟

بیشترین کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایعی مانند سازه‌های ساختمانی و معماری، خودروسازی، صنعت برق، صنایع مبلمان‌های اداری و حمل و نقل می‌باشد. با این حال صنعت ساختمان سازی از پروفیل آلومینیوم در بخش های متفاوتی استفاده میکند. پانل نما، درب و پنجره آلومینیومی، پارتیشن های اداری و غیره از کاربردی ترین مصارف پروفیل آلومینیوم در ساختمان سازی میباشند.

نحوه برش پروفیل آلومینیوم به چه صورت است؟

امروزه از روش های متفاوتی برای برش پروفیل آلومینیوم استفاده میشود. برای معرفی این روش ها می‌توان به برش با اره ‌های اتوماتیک، قیچی قلع و لیزر اشاره کرد. دستگاه لیزر با دریافت داده های مد نظر میتواند دقیق ‌ترین برش ها را ایجاد کند. از این رو قوی ‌ترین روش برای برش پروفیل آلومینیومی به حساب می‌آید.

سطح مقطع های استاندارد پروفیل آلومینیوم در چه ابعادی هستند؟

با توجه به نوع استفاده از پروفیل آلومینیومی، ابعاد استاندارد متفاوتی برای این محصولات در نظر گرفته شده است. این ابعاد متمایز از یکدیگر هستند و کاربردهای گوناگونی را سبب میشوند. با این حال از پروفیل هایی با ضخامت 0.5 تا 1.5 به عنوان پروفیل سبک، 2 تا 3 به عنوان پروفیل ساختمانی و 4 میلیمتر به بالا به عنوان پروفیل صنعتی نام برده میشود.

  • پنجره های لولایی ترمال بریک
  • PHT55

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT55
  • فرم پروفیل PHT55
  • فرم یراق PHT55
  • PHT59

درب و پنجره آلومینیوم و ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT59
  • فرم پروفیل PHT59
  • فرم یراق PHT59
  • PHT60

پنجره های ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT60
  • فرم پروفیل PHT60
  • فرم یراق PHT60
  • PHT64

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT64
  • فرم پروفیل PHT64
  • فرم یراق PHT64
  • PHT67

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT67
  • فرم پروفیل PHT67
  • فرم یراق PHT67
  • PHT74

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PHT74
  • فرم پروفیل PHT74
  • فرم یراق PHT74
  • پنجره های لولایی نرمال
  • PH45

درب و پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PH45
  • فرم پروفیل PH45
  • فرم یراق PH45
  • PH46

انواع مدل پنجره دوجداره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PH46
  • فرم پروفیل PH46
  • فرم یراق PH46
  • PH54

تفاوت پنجره آلومینیومی با upvc

  • کاتالوگ فنی PH54
  • فرم پروفیل PH54
  • فرم یراق PH54
  • PH60

پنجره های آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PH60
  • فرم پروفیل PH60
  • فرم یراق PH60
  • PH63

پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PH63
  • فرم پروفیل PH63
  • فرم یراق PH63
  • Vitrin

پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی Vitrin
  • فرم پروفیل Vitrin
  • فرم یراق Vitrin
  • پنجره های کشویی ترمال بریک
  • PST79

پنجره دوجداره ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی PST79
  • فرم پروفیل PST79
  • فرم یراق PST79
  • PST87

پنجره دو جداره کشویی

  • کاتالوگ فنی PST87
  • فرم پروفیل PST87
  • فرم یراق PST87
  • Lift

درب آلومینیومی کشویی

  • کاتالوگ فنی Lift
  • فرم پروفیل Lift
  • فرم یراق Lift
  • پنجره های کشویی نرمال
  • PS63

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PS63
  • فرم پروفیل PS63
  • فرم یراق PS63
  • PS90

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی PS90
  • فرم پروفیل PS90
  • فرم یراق PS90
  • سیستم کرتین وال فیس کپ
  • P50

پنجره دوجداره ترمال بریک

  • کاتالوگ فنی P50
  • فرم پروفیل P50
  • فرم یراق P50
  • سیستم پارتیشن
  • پارتیشن

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

  • کاتالوگ فنی پارتیشن
  • فرم پروفیل پارتیشن
  • فرم یراق پارتیشن

تولید پروفیل های آلومینیومی صنعتی بسیار مستحکم با قیمت بسیار مناسب

تولید پروفیل های آلومینیومی صنعتی بسیار مستحکم با قیمت بسیار مناسب و تمامی محصولات در اين مجتمع پس از كنترل نهايي با ليبل‌هاي محافظ مخصوص با آرم مجتمع صنعتي آلومينيوم پيمان پوشش داده مي‌شود.

تولید پروفیل های آلومینیومی مستحکم و با کیفیت در مجتمع صنعتی الومینیوم پیمان این مجتمع خدمات عالی برای شما را تضمین می نماید.

لیبلینگ و بسته‌بندی

مزیت پوشش فوق علاوه بر محافظت محصول تا مرحله ساخت، حمل، نصب در پروژه‌ها وجه تمایز و مشخصه ویژگی پروفیل آلومینیوم تولید شده با استانداردهای مجتمع صنعتي آلومينيوم پيمان مي‌باشد.پس از تولید پروفیل آلومینیوم خام با بسته بندی و لفاف مناسب و ایمن جهت رنگ آمیزی به واحد خدمات رنگ منتقل می شود.

مزیت پروفیل های آلومینیومی

بزرگترین مزیت پروفیل های آلومینیومی این است که محکم و بسیار سبک است و به نگهداری خاصی احتیاج ندارد. به عنوان مثال ، اگر درب و پنجره هایی با مقاومت و طول عمر بالا می خواهید پروفیل آلومینیوم ، انتخاب ایده آل شما هستند.

استفاده از پروفیل های آلومینیومی در ساخت پنجره

در مورد درب و پنجره آلومینیوم و ترمال بریک نیز می توان گفت این پنجره های  خانه شما را ضد آب می کنند و نگهداری آنها بسیار آسان است. علاوه بر این، درب ترمال بریک از نظر معماران نیز بسیار محبوب هستند زیرا از نظر رنگ ، طیف های گسترده ای از رنگهای پودری و آنادایزینگ آلومینیوم این محصولات را پوشش میدهند.

کیفیت عالی

ما پنجره های آلومینیومی با کیفیت عالی و گسترده ای را ارائه می دهیم که می تواند نیازهای خانه یا محل کار شما را برآورده کند. پنجره آلومینیومی ترمال بریک ما از ارزش بالایی برخوردار هستند و با استفاده از نوار های پلی آمید و شیشه های دو جداره باعث می شود آزار و اذیت های صدای کوچه و خیابان کاملاً از بین برود.

تولید پروفیل های آلومینیومی مستحکم و با کیفیت در مجتمع صنعتی الومینیوم پیمان این مجتمع خدمات عالی برای شما را تضمین می نماید.

سوالات متدوال تولید کننده پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل‌ آلومینیومی مرغوب از اصلی ترین اهداف شرکت آلومینیوم پیمان میباشد. محصولات تولیدی این مجتمع صنعتی، پس از كنترل نهايي با علامت مخصوص مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان عرضه می‌شود. ساخت، حمل و نصب پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت از استانداردهای مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان به حساب می‌آید. از مزیت‌های پروفیل آلومینیومی می‌توان به سبک و محکم بودن اشاره کرد. همچنین برای نگهداری نیاز به مراقبت خاصی ندارند. ارائه در و پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت عالی از نوع ضد آب، راحتی را به منزل شما خواهد بخشید.

مدت زمان تولید پروفیل آلومینیوم چقدر میباشد؟

زمان واقعی اکستروژن یا برون‌ریزی یک سفارش، بسته به اندازه آن ممکن است 15 دقیقه یا چند ساعت طول بکشد تا از قالب بیرون آورده شود. مواد برون‌ریز شده به محض خروج از پرس به سرعت خنک می‌شوند. سپس برای صاف شدن، کش داده شده و به طول برش داده می‌شوند.

قیمت تولید پروفیل آلومینیوم به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل زیادی در زمینه قیمت تولید پروفیل آلومینیوم دخیل هستند که می‌توان از میان آن‎ها به استخراج آلومینیوم و پردازش مواد، هزینه برق، رویدادهای خاص مربوط به کالا، روندهای صنعت، تقاضای جهانی، اقتصاد جهانی و تجارت بین‌الملل اشاره کرد.

در صنعت چند نوع پروفیل آلومینیومی تولید میشود؟

میتوان سه نوع پروفیل را با توجه به کاربرد آنها نام گذاری کرد: ساختمانی، معماری و صنعتی. پروفیل‌های ساختمانی با وجود وزن خالص کم، سفتی خمشی و پیچشی بالایی را ارائه می‌دهند. پروفیل‌های معماری برای ساخت چارچوب برای پنجره‌ها، درها و نماها استفاده می‌شود. در صنعت، سفتی یا کیفیت سطح آن چندان مهم نیست، اما ترکیبی از هر دو به همراه سایر ویژگی‌های ماده مانند رسانایی، کاربردهای گسترده‌ای در صنعت برای این کار فراهم می کند. مانند سیستم‌های کانال های کابلی، سینک‌های حرارتی، تهویه مطبوع، کابینت‌ها و مبلمان و غیره.

مشاوره رایگان
×
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat
2 +
مشاوره رایگان
×
2 +